-EvelinaGladelord-

Alla inlägg under juli 2014

Av Evelina Gladelord - 28 juli 2014 21:08

Hej! 

Tisdag: Klubb möte

vart: Fort Pinat Cafe

Samling: Säkerhets vakten i fort pinat

tid: 19.15 

med: alla

vi kommer bestämma vad man ska va utkläd till på Onsdagen och gå igenom schemat osv :) Hoppas ni kommer så ses vi i morgon? :)

Av Evelina Gladelord - 28 juli 2014 19:32

Hej!

Nu äger jag och Olivia Rivernight DM. Jag har nu 20 medlämmar vilket är riktigt kul ;D. Ice Mules la ner så nu blir DM som Ice Mules. Ni som är medlämmar får schema och allt om klubben har på in blogg.

Jag ska fixa en fin heder och några menyavdelningar till klubben.

Om ni vill bli medlämmar är det bara och posta mig eller Olivia´Rivernight.

Välkommna

Av Evelina Gladelord - 21 juli 2014 09:52

Hej!

Som ni kanske vet så är det ju sommarlov och då har jag varit på landet och inte kunnat uppdatera dok ;/.

Glömde skriva det till er förlåt :/.

Men mkt har hänt i Gladelords liv. Dante har flygit till hästön ;C. Fått 2 nya bästisar som jag äger klubben Ice Mules med ;)¤. Har snart gått upp till level 15 yippi ;). aa det är lite av det som Gladelord har gjort. Har också fiskat och badat,solat,varit med bästisar osv. Fantstisk sommar helt änkelt än så länge ;). Fixa en ny Profilbild och heder ;) Riktigt nöjd. Som ni kanske vet älskar jag (älskar) Mulle och Sigge. Det är liksom så underbart söta ;)¤. Och Draken ser ut som Mulle fast störe så då får han kalls Mulle ibland. Sigge är Filur haha nej men ;). Ha en toppen sommar.

Ska uppdatera med bilder från dagens event. Är overhört spänd hehe. Kan inte säga det för än jag har gjort det ;)¤.


Det är en riktigt fett hemlis som man ej avslöjar nu ;) haha ;D. Men oj får inte avslöja den..

Sådar ha en bra sommar bästa läsare ;)

Evelina

Av Evelina Gladelord - 2 juli 2014 18:01

Välkommen hem Selin.  Selin *.*

     s Efter ett tag ridande till stallet ( steve) så är Dante på hästön dok och kommer hem om några månader :/. Hur det gick till när Selin blev min:

Jag såg i tidningen att dom hade lite uppdrag på marknaden så jag red dit.

Jag åkte färja men när jag väll var dar hade2 nya tinkerhästar kommit.

Jag stälde Ziggy utanför och gick fram och gav Selin en morott.

Herman hade då också gett mig 1000 sc för och köpa en ny maxad c-ponny.

Jag såg i hennes vakra ögon hur snäll hon var. Jag fick inte brovrida henne vilket jag inte har fått dom senaste gångerna jag var dar. Men jag gav pengarna till dom och hämtade min häst och lastade in hon i transporten.

Jag provrid henne vilken stjärna :D *.*


Info konmmer senare :)




Presentation


Hejsan!
Jag är Evelina Eve Gladelord.
Jag är i level 15 och har 11 hästar. Jag bor i Jorvik stallet ( skördebyggden) med min mamma och pappa. Följ med på mina spänande uppdrag,äventyr och bus.

Draken

  SunFlower-15 år-Jorvik varmblod- Shekig

Stjärnan

  SuperStar-5 år- Overo-Fläkig-

Filur

  WildStar-15 år-Andalusie-Vit

 

Månen

  MoonStar-4 år-Jorvik ponny- Mörk brun   

rock

  Rockstar-5 år-Jorvik ponny- Svart prickig

Ängel

  WildAngel-6 år-Arabiskfullblod- ljus brun

Dante

  FireDream- 1 år-Apaloosa- Grå prickig   (BOR PÅ HÄSTÖN)

Mulle

  CrasyMagic-1 år-arbiskfullblod-Mörk fux

Ziggy

  LionFlame- 15 år-Friserhäst-svart-Hingst

Polly

Roserain/ 5 år/ jorviks ponny/ prickig  

Selin

Silverkiss- 1 år- Tinker häst- skimmel

 

Länkar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag tävla med? Ni hittar bilder på dom i bloggen
 Mulle
 Draken
 Ängel
 Månen
 Stjärnan
 Dante
 Filur
 Rock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards