-EvelinaGladelord-

Alla inlägg under februari 2014

Av Evelina Gladelord - 20 februari 2014 07:05

Dom nya hästarna blev jag helt kär i. Hitta en stor vit Fransk Fälttävlanhäst. 

och 2 araber. Ena araben va vit vet ljus bruna fläckar och prickar. Den andra är mörk brun med svarta strumpor. Och lockig man. Komentera villken häst jag ska spara till:

        1. Franska fält tävlans hästen. 

         2. Ljus bruna fläckiga araben.

          3. Mörk brun arab med svarta strumor.


Skriv numret i kommentaren så vet jag vilken ni menar.,,

( vill hälst ha en dressyr häst. Kommentera om ni vet någon bra dressyr häst.)


//Eve Glad 


Av Evelina Gladelord - 17 februari 2014 18:42

  

Event med Lova i dag från Walking Roses . vi värmde upp och då kom Evelina in och Cortney. 

Hellt galet vad glad jag blev , eventen gick bra Sunflower va duktig. Jag träffa en god Vän i moorland. 

Vi red till js bron och typ brb red. Vi gjorde ett mini ridläger med första stop i " Cirkus"

sedan en hopp tur i skog och lite hopp tävlingar i marlys. Vi tävla också i steves lopp. " jag vann" 

sedan värmde vi upp till Mlc, vi haden en brb da. Med stora steg trippa jag förbi denna dag i rasande 

fart som inte gick och stanna. 

/ Eve Gladelord 

Av Evelina Gladelord - 16 februari 2014 10:26

 Men lila Råsman! Vet du inte vad dom svåra "ALLA HJÄRTAN DAGS BREV ÄR"?

Nej jag visste att du inteinte kan svara på min fåga för u mummla bara när du praar! xD

Men hej alla jag har sprunt runt ( galopperat) i hela jorvik för att hitta dom dumma breven Inte kul men man får ju grattis saker xD


//Eve

Av Evelina Gladelord - 14 februari 2014 18:50

Ha en riktig underbar alla <3 dag. Har kommer en liten dikt som jag har hittat på till just er!.<3

Blommar är inget. Kärlek är stort. Måsarna flyger högt i det blå. Nu står jag har med dig vid min sida. Hipp Hurra Hurra..


Min fina fina dikt ( he he hade bara lust)

Sunflower och jag ska träna inför en OS på söndag inom dressyr ska bli skit klul! Har också haft mkt att göra inför OS. Kläder ska väljas steg ska tränas och mer!!


///evelina gladelord


Av Evelina Gladelord - 12 februari 2014 07:28

Grattispå namms dagen alla Evelinor. 😋❤️ Ha det bäst så länge du kan

Av Evelina Gladelord - 12 februari 2014 07:24

Jag har nu 6 häststar och få upp till level 15. Har inte börjat än men ska först levla mig lite till lvl 13



Presentation


Hejsan!
Jag är Evelina Eve Gladelord.
Jag är i level 15 och har 11 hästar. Jag bor i Jorvik stallet ( skördebyggden) med min mamma och pappa. Följ med på mina spänande uppdrag,äventyr och bus.

Draken

  SunFlower-15 år-Jorvik varmblod- Shekig

Stjärnan

  SuperStar-5 år- Overo-Fläkig-

Filur

  WildStar-15 år-Andalusie-Vit

 

Månen

  MoonStar-4 år-Jorvik ponny- Mörk brun   

rock

  Rockstar-5 år-Jorvik ponny- Svart prickig

Ängel

  WildAngel-6 år-Arabiskfullblod- ljus brun

Dante

  FireDream- 1 år-Apaloosa- Grå prickig   (BOR PÅ HÄSTÖN)

Mulle

  CrasyMagic-1 år-arbiskfullblod-Mörk fux

Ziggy

  LionFlame- 15 år-Friserhäst-svart-Hingst

Polly

Roserain/ 5 år/ jorviks ponny/ prickig  

Selin

Silverkiss- 1 år- Tinker häst- skimmel

 

Länkar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag tävla med? Ni hittar bilder på dom i bloggen
 Mulle
 Draken
 Ängel
 Månen
 Stjärnan
 Dante
 Filur
 Rock

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards