-EvelinaGladelord-

Alla inlägg under december 2013

Av Evelina Gladelord - 30 december 2013 17:27

                                       Namn: WildAngel

                                                  
   År: 4

                                              Ras: Arabisk Fullblod

                                               egenskaper: otroligt snäll, älskar att lära sig saker, busig, gillar att bada, äpplen.

                                                  
   passar för en: WildAngel passar för en erfaren ryttare med mycket tålamod och är väldigt bestämd!   






Av Evelina Gladelord - 30 december 2013 17:04

Red till valde i dag med några vänner. Hoppa någar låga hinder sedan med Wildstar. Han va lite spännd eftersom han inte har ridit dar förut. Sedan red vi till Äppel lunden vid Eldstigen. Vi hade picknik på en lite ö och bada lite och så.Har inte gjort några uppdrag i dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är Evelina Eve Gladelord.
Jag är i level 15 och har 11 hästar. Jag bor i Jorvik stallet ( skördebyggden) med min mamma och pappa. Följ med på mina spänande uppdrag,äventyr och bus.

Draken

  SunFlower-15 år-Jorvik varmblod- Shekig

Stjärnan

  SuperStar-5 år- Overo-Fläkig-

Filur

  WildStar-15 år-Andalusie-Vit

 

Månen

  MoonStar-4 år-Jorvik ponny- Mörk brun   

rock

  Rockstar-5 år-Jorvik ponny- Svart prickig

Ängel

  WildAngel-6 år-Arabiskfullblod- ljus brun

Dante

  FireDream- 1 år-Apaloosa- Grå prickig   (BOR PÅ HÄSTÖN)

Mulle

  CrasyMagic-1 år-arbiskfullblod-Mörk fux

Ziggy

  LionFlame- 15 år-Friserhäst-svart-Hingst

Polly

Roserain/ 5 år/ jorviks ponny/ prickig  

Selin

Silverkiss- 1 år- Tinker häst- skimmel

 

Länkar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken häst ska jag tävla med? Ni hittar bilder på dom i bloggen
 Mulle
 Draken
 Ängel
 Månen
 Stjärnan
 Dante
 Filur
 Rock

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards